امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
گل عشق من و بابا گل عشق من و بابا ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امیرحسین گلم

جیگر مامان و خرابکاریاش

1391/10/7 22:38
نویسنده : مرضیه
662 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان میدونی داری بزرگ میشی و خیلی کنجکاوی و میخای از همه چیز سر در بیاری میخای نمونشو

بگم برات؟باشه میگم جارو برقی کشیدنت منو کشته وای وای کمکم میکنی جارو میکشی برام قربونت برم

 

 

اوه اوه یک کارهایی میکنی آدم گیر میکنه توش میدونی چند شب پیش چیکار کردی؟من تو اتاق بودم

حواسم بهت نبود دیدم سر و صدای خودت نمیاد ولی یک صداهایی میاد از اونجا که همه میگن وقتی بچه

صداش نمیاد یعنی داره یک کارهایی میکنه منم شک کردم اومد بیرون واییییی میدونی با چه صحنه ای

روبه رو شدم؟رفته بودی ظرف جو پوسکنده هامو از تو آشپز خونه آورده بودی مشت مشت میریختی زمین

از رو زمین مشت مشت جمع میکردی میریختی تو درش وایییییییییی نمیدونی چه حالی شدم یکم نگات

کردم دیدی من دارم نگات میکنم کارتو تند کردی هههههههههه منم به جای اینکه جلوتو بگیرم تند تند ازت

عکس مینداختم برو ادامه مطلب خرابکاریتو ببین عشقم

 

 

وای قربون اون دستات برمممممممماچ

 

 

ببین چیکار میکنی متفکر

 

 

 

این ظرف گندم من وای پر بود خالیش کردی

 

 

 

 

بعد دستتو میکنی توش

 

 

 

 

در میاری میریزی تو درش

 

 

 

 

 

ببین زمین رو چیکار کردی؟

 

 

 

 

اینم چند تا عکس از نحوه خابیدنت

 

آخ آخ نزن

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابارضا
1 بهمن 91 17:16
سلام جگر مامان دادشه الهی بابا فداشه.


سلام بابایی میسی

عسل
15 بهمن 91 16:15
نریز خاله جون تو این گرونی.