امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
گل عشق من و بابا گل عشق من و بابا ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

امیرحسین گلم

گردش

1392/1/12 0:29
نویسنده : مرضیه
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

یک روز رفتیم پارک من و تو و بابایی اینم عکساش خیلی خوش گذشت

برید ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وای این چه ژستیه گرفتی چقدر منو بابایی بهت خندیدیم هرچی میگفتیم بیا تکون نمیخوردی و همینطوری مینشستی منم میگفتم امیرحسین من رفتم بلند میشدی پشتتو میکردی و همینطوری مینشستی هههههه

 

 

اینم یک عکس دیگه

 

 

اینو نگاه

 

قربونت برمقلبماچقلبماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام
11 فروردین 92 22:19
سلام مرضيه جون
ماشالا ماشالا پسر ناز نازي داري
خدا برات حفظش كنه
دوست داشتي بهمون سر بزن تا لينك كنيم و دوست بمونيم
بوووس

ممنونم الهام عزیزم خیلی لطف داری حتما عزیزم
محمدرضا
12 فروردین 92 0:02
ای جووونم.
چقدر بزرگ شد ماشالله.
چشماشو نگاه.
خیلی خیلی نازه


ممنونم عزیزم لطف داری
الهام
13 فروردین 92 0:11
دوست گلم
مرضيه عزيزم من لينكتون كردم!!
شما هم خود دانيد؟!
از اين به بعد بيشتر بهتون سر ميزنم
بووس


الهام جون عزیزم منم لینکت کردم بوسسسسسسسسسسسسس
سوگلی مهســــا
13 فروردین 92 0:13
قربون شوهر خوشملم بشم




سلام عروس خوبی لطف کردی
الهام
15 فروردین 92 12:43
سلام مرضيه جون
انگار همشهري در اومديم!!!
خوشحالم!
سلام الهام جونم منم خوشحالم بوسسسسسسسس عزیز دلم
مامان كارن
31 اردیبهشت 92 16:48
اميرحسين خيلي نازه خدابرات حفظش كنه وبلاگ قشنگي داره


ممنونم دوست خوبم دوست داشتی لینکم کن من با افتخار لینکت کردم