امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
گل عشق من و بابا گل عشق من و بابا ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

امیرحسین گلم

عکسای امیرحسین

1392/3/10 13:43
نویسنده : مرضیه
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اینم یه سری عکسای امیرحسینه

 

 

 

 

 

 

 

آخه این چه حالتیه به خودت گرفتی هههههههههه قربونت برم الهی هرکی این حالتتو میبینه کلی میخنده

این یکی رو نگاه

 

هههههههههههههه

 

اینجا هم لواشک خوردی قیافشو هههههههههه

(قابل توجه دوستان امیرحسین هنوز دندوناش کامل در نیومده آخه یکی از خاله ها گفت مگه امیر چند سالشه  که دندوناش از بین رفته منم تعجب کردمتعجب گفتم نهههههههههه هنوز کامل درنیاورده وروجک تازه داره درمیاره زبان  خاله هم خندید ههههههههه)قهقهه

 

امان از این ژستت ههههههه

 

 

 

 

 از کاراتم بگم بزار ببینم جدیدا چی یاد گرفتی

آها وقتی با بابایی میریم بیرون اون هر دوستشو که میبینه سلام میکنه و دستشو بلند میکنه تو هم دقیقا همین کارو میکنی میگی شلام و دستتو میاری  بالا وقتی هم خداحافظی میکنیم تو هم با همه بای

 

بای میکنی دختر عموتو و همچنین پسرعموتو هم بوس میکنی ولی وقتی کسی نگات میکنه خجالت

میکشی هههههه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام
11 خرداد 92 22:36
سلا م مرضیه جون
خوبید؟؟؟
این چیه تو دستت خاله؟
سیب زمینی؟؟؟
شیطون خان!!
امیرحسین منم عاشق لواشکه،بیشتر از شما!!
من بخورمت با این دندونای یکی در میونت!!!

سلام الهام جونم بله سیب زمینیه هههههه
فدای امیرحسین تو بشم خیلی گلی خالههههههه
مریم(خرم سلطان)
12 خرداد 92 12:42
ای جان فداش شم من خنده هاشو
خب بلده دلبری کنه ها
خدا حعظش کنه
حیف ک ننش این مرضیه خخخخخ



امیر حسینم بووووووس


بی تربیت نشو دیگه خاله ههههههههه
امیر حسین و مامانش
13 خرداد 92 11:25
دیب دمینی بخور بخور میتونی خاله
خخخخخخخ
الهی قربونت بشم شیطونک
لباشک میخوری نوشجونت


ممنونم خاله جونم بوسسسس برا امیرحسینت
خاله امیرحسین
13 تیر 92 23:35
سلام ممنون مامان امیرحسین سرزدی بهم
انشا. خدا فرزند شما را براتون نگه داره



قربونت خاله جونم بوسسسسسسسسسس
اتنا
12 مهر 92 22:43
ای جونم چه نازیس عسل من


ممنونم عزیزدلمممممم بوسسسسسسس