امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
گل عشق من و بابا گل عشق من و بابا ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

امیرحسین گلم

دوست دارم امیرحسین

1392/4/2 16:11
نویسنده : مرضیه
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم اومدم باهات یکم بحرفم و برم ازکاراتم بگم تا یادم هست پریروز رفتیم موهاتو کوتاه کردیم

نمیدونم چرا میترسی  الکی گریه میکنی زیر دست عمو محمد ولی اصلا اشکی نمیاد نیشخند ههههههههههه

 

خیلی عزیزی مامانی من بعدش اوردمتو بردمت حموم هی تا شب تکرار میکردی

دفتم مو کوتا کدم(رفتم موهامو کوتاه کردم)

میدونی خیلی شیرین زبون شدی مامانی خیلی حرف میزنی هرچی بهت میدم میگی دشت نکه یعنی

دستت درد نکنه

 

میگم بسم الله الرحمن الرحیم تکرارش میکنی نمازم که ماشالله انقدر قشنگ میخونی فدات شم دستاتو

تکون میدی وقتی ایستادی رکوع هم که نمیری زبان  وقتی هم میخای بری سجده شیرجه میزنی وای

چقدر ما میخندیم به این کارت بعد بجای این که سرتو بذاری رو مهر بوسش میکنی یه سجده هم بیشتر

نمیری زود بلند میشی دوباره رکعت بعدی ههههههههه

 

               ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

  وای وقتی میخام نماز بخونم که نگووووو همش رو کولم سواری میرم سجده میای میشینی رو سرم منم

 

بلند میگم الله اکبر تا بلند بشی بعد غش غش میخندی منم یکم عصبانی میشم ههههههههه هرچی

 

بهت میگم منو دوست داری میگی نه عاشق آب بازی هستی میای میگی مامان توخدا آب بازی بده منم

 

یه کاسه پر میکنم میدم بهت با یه قاشق با یه ظرف بزرگتر میبریش وسط حال از این کاسه میریزی تو اون

 

کاسه بماند که کل حال رو خیس میکنی ولی میگم فدای سرت انشالله خوش باشی مامان من

 

                 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

یاد گرفتی میخای مسواک هم بزنی ولی بلد نیستی فدات شم یاد میگیری آخه میدونی دندونای

 

پایینت تازه داره جوونه میزنه الان تقریبا دیگه همش دراومده فکر کنم 1 یا 2 تا مونده باشه الان 2 سال و 3

 

ماهته یادمه اولین دندونتو 1 سالگی دراوردی خیلی دیر دندون دراوردی

                          

                ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برا مامانی هم گاهی میرقصی اولا دور خودت میچرخیدی ولی الان اینجوری میرقصی

 

ههههههههههههههههههههههه

 

              ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بریم سراغ عکسات باشه بفرما

                                  

 

 

اینو قبل از این که بریم آرایشگاه ازت انداختیم نگاه چقدر موهات بد شده خیلی کوچولو به نظر میای

 

 

اینو بعدش انداختیم خودتون مقایسه کنید خاله ها   چشمک

 

اینجا از حموم اومدی موهات یکم خیسه فدات شم

 

 فدات شم مامانی دوستت دارم به قول خودت زیاتتتتتتتتتتت.قلبقلبماچماچ تا آپ بعدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام(مامان امیرحسین)
2 تیر 92 16:24
اوههههههههههههههههه
چه هنر نماییهایی!!
امیرحسین ما هم یه لباس مثل شما داره!!
استتارا رو میگم!!



هههههههههه چه تفاهمی بوسسسسسس
مامان ساتیار
3 تیر 92 19:55
هزارماشاالله امیرحسین جون..
خدا حفظت کنه خاله جون ..


ممنونم خاله جونم ساتیار شما هم نازه ماشالله
مامان ساتیار
4 تیر 92 11:43
لطفا منم رمز ..
البته اگه اشکال نداره!


باشه عزیزم تو وب ساتیار رمزو میذارم
مامان ماهان نفسی
11 تیر 92 1:42
مرضیه جون منم این شاه پسرو دوسشدارم عزیز دلم فدای اون قیافه بانمکش بشم امدم برات پیغام دادم که چرا نمیشه این مطلب های رمزدارتو روش کلیک کردرمزی که دادی اصلا نمیشه وارد کرد چرا


فدات شم زهرا جونم ممنونم بخدا رمزش همینهبچه ها دیدند نمیدونم چرا نمیشه آخه باز امتحان کن دوستم شاید شد عزیز دلم
عسل
17 تیر 92 20:48



لطف داری خاله جونم بوسسس
الی
27 تیر 92 16:10
سلام دوستان در این سایت جدیدا یکی از کاربران فروشگاهی راه اندازی کردن که واقعا قیمت جنساشون عالیه و پایین هستن ایشون لباسها رو از عمده فروشهای بزرگ می خرن و قیمتهاشون به همین دلیله مثلا یه شلوار پنبه ای بچگونه که هر جا برین از 6 تومن کمتر نیست ایشون میدن 2500 البته با تخفیف هر جا رو بگردین نمیتونید این جنسا رو با این قیمت پیدا کنید مطمین باشید لطفا در صورت خرید از ایشون نام معرف یا همون بازار یاب رو الهام 690 وارد کنید من ممنون می شم www.mercato.ir
مامان امیر حسین
16 مرداد 92 10:46
ای جام،صدای شعر خوندنش واضحه،مامانی موهای بلند خوشگل تره.ولی بچه اذیت میشه و آدم مجبور میشه کوتاه کنه.ببوس گل پسرو.


مرسی خاله جونممممممممممممممممم فدای امیرحسینت بوسسسسس