امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
گل عشق من و بابا گل عشق من و بابا ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

امیرحسین گلم

اندر احوالات امیرو ومامان مرضیه

1392/5/23 16:48
نویسنده : مرضیه
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلاممممممممممممم دوستای گلممممممممم دلم خیلی براتون تنگ شده بوددددددد تاخیر طولانیم

رو ببخشید اسباب کشی کردیم تو ماه رمضون خیلی سخت بود با زبون روزه اوه جونمون دراومد ولی خدا

خیلی کمکمون کردبه منو فردیناوه  خدا روشکر که گذشت البته الان چند وقتیه درگیر میگرن هستم

همون سر درد مزمن که بیچارم کرده بیچاره امیرحسین وقتی میگرن میگیرمن غصه میگیرتش میگه مضی

مریض شده ناراحت ناراحتیشو میبینم بدتر ناراحت میشم خدا عمر طولانی به همه پدر مادرا بده مخصوصا

مامان فردین بخدا از ساعت 2 ظهر تا 10 شب بچم پیشش بوده جمعش کرده با اینکه پیر شده ولی

همش  عین یه شیر زن بچه رو تر و خشک میکنه مامانم ازم دوره ولی خدا مادر شوهرمو حفظ کنه که با

مامان خودم هیچ فرقی نداره قربونش برمقلبقلبماچماچ.

 

اسباب کشیمون هم از 13 ماه رمضون شروع شد البته قبل از ماه رمضون بیشتر وسیله ها رو جمع کرده

بودم  ولی کلا 4 روز طول کشید که امیرحسین 3 روز مهمون مادرشوهرم بود اصلا بی قراری نمیکرد انقدر

دوسش دارن که بچه طبیعتا سمت اونا جذب میشه  شبا میخابوندش روزا هم که خوب بهش میرسید

خلاصه اومدیم خونه جدید و پسرمون با افتخار برگشت خونه جدید دوستان برام دعا کنید  خیلی دوستون

دارم همتونو میبوسم به زودی میام با عکسای جدید امیروووو قلبماچ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام(مامان اميرحسين)
24 مرداد 92 16:08
تاخيرتو به روي ماهت ميبخشيم!!
ايشالا مضي يتم خوب بشه!!
ببوس روي گل پسرتو
منتظر عكسا هستم!!


ممنونم الهام جونم حتما عکسا رو میزارم بوسسسسسس دوست خوبمممممم
♥ نیم وجبی ♥
26 مرداد 92 1:18
منتظر عکسهای گل پسری هستیم
مرسی که پیشمون اومدی
با افتخار لینکتون کردم که بازم سر بزنم بهتون


ممنونم عزیزم لطف کردی فدات شم حتما منم بهت سر میزنم بوسسسسسس
خواهر رونیا
9 آبان 92 11:50
ای جون خیلی من این پسر کوچولو تونو دوست دارم کوچولوی شیطون


ممنونم خاله جونم خیلی لطف دارییییییی