امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
گل عشق من و بابا گل عشق من و بابا ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

امیرحسین گلم

سلاااااااااااااااااااااممممممم برگشتم با ی تاخیرررررر طولانیییییییییی

1392/12/18 22:13
نویسنده : مرضیه
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم تاخیر منو ببخشید میدونم خیلی طول کشیدددددددددخجالت ولی بخدا حوصله ای نداشتم برا آپ کردن وب امیر آخه چند ماهه مادربزرگ عزیزم رو از دست دادم ناراحتخیلی

سختههههههههههههههههههههههه خدا برای هیچ کس نخاد

ولی الان برگشتم و سعی میکنم که پر انرژی  تند تند وب امیر رو آپ کنم از دوستای گلم به خصوص الهام 

جونم ممنونم که همیشه جویای حالم هستییییی قلب

 

                      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

ی عالمه عکس براتون دارم از امیر اولین سری از عکسها مال برف بازی یکی دو ماه پیشه که حسابی

برف اومد و حیاط خونمون پر برف شد پس در نتیجه امیر و پدرش شال و کلاه کردن که برن تو حیاط برف بازی کنن و ادم برفی درست کنن

دوستای گلم برید به ادامه مطلب

 

امیرحسین در حال برف بازی

 

 

 

 

 

هی میره هی میادنیشخند

 

 

سرما نخوریییییی

 

 

دوباره اومدنیشخند

 

چرا چشاتو بستیمتفکر

 

چه ذوقی میکنی برا برف مموششش

 

 

 

ها چیه مامان خب دارم آدم برفی درست میکنمچشمک

 

 

 

 

 منتظر پست بعدی باشین امیرحسین با لباسهای عیدشه و تقویم سال 93

ماچقلبماچقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیم وجبی
25 اسفند 92 19:57
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین ..
مرضیه
پاسخ
حتما عزیزم خدا چشمتو نگه داره
نیم وجبی
26 اسفند 92 18:26
دوستم ببخشید براتون خصوصی رمز گذاشته بودم اما انگار نیومده بفرمایید خصوصی
مرضیه
پاسخ
ممنونمممممممممممم اومدممممممممممممم
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 18:10
خسته نباشي خواهر!! عيد داره مياد و شما تازه پست برفي گذاشتي!! خاله عجب مامان تنبلي داره! عكسات مثل خودت ناز بودن بوووووووووووووس زياد فقط برا خود خودت!
مرضیه
پاسخ
ههههههههههه چیکار کنم عزیزم همینم که گذاشتیم غنیمته بوس برا قند عسل خودتتتتتتتتتت
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 18:11
سلام عزيزم امیدوارم سال ۹۳ همون چیزایی براتون رقم بخوره که دوست دارید ... سال نو پيشاپيش مبارك ... ... ... نصیحت نوروز93: ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻦ که ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭكنند !
مرضیه
پاسخ
هههههه مرسی
عمه ِ آتنا
3 فروردین 93 11:51
به بهههههههههه افتخار دادین به ما برگشتین مرضیه جون میبینم که بازم نیستی! میگماااااا امیرحسین ماشااله چقد بزرگ شده بعد از مدتی که میای کلی تغییرات میبینیم کم کم هم میای ولی همیشه باش دوستم
مرضیه
پاسخ
سلام عزیزمممممممممم هههههههههه میام قول میدم بیشتر بیام ممنونم عزیزممممممممممنظر لطفته