امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
گل عشق من و بابا گل عشق من و بابا ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

امیرحسین گلم

تولد خانم فاطمه زهرا وروز مادر و روز زن مبارک

1393/1/30 17:04
نویسنده : مرضیه
719 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)

روزت مبارک بانوی دوعالم تولدت مبارک همسر مهربون مولا علی مادر امامان التماس دعا داریم بانوی دو عالم.

یا صاحب الزمان تولد مادرتون مبارککککککککککککک.

 

            ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

سلام به همه دوستای گلم روز همتون مبارک باشههههههه انشالله سالیان سال عمر کنید و سایتون

بالای سر خونوادتون پایدار و مستدام باشه.

مادرا گوهرای نایابی هستند که خیلی ارزشمندند هیچ قیمتی نمیشه روشون گذاشت.

 

خدایا خودت نگهداره همه ی پدر مادرا باش

 

مامان مهربون خودم نور چشمام عزیز دلم روزت مبارکککککککککک از بودن تو نفس میکشم ازت خیلی دورم

ولی همیشه بیادتممممممممممممم عاشقتمممممممممممم که بهترین گلی بهترین امیدی تو لحظه

های دلتنگی الهی همیشههههههههههههههههههه زنده باشییییییی همه ی و جودم.

 

دوستای گلم الهی همه ی مادراتون و پدراتون همیشه سالم باشن و سایشون بالا سرتون باشهههه.


اون پدر مادرایی هم که از دنیا رفتند خودت مورد رحمت و مغفرت قرارشون بده و سر سفره خانم فاطمه

زهرا مهمان بگردان آمین.

 

میگن بهشت زیر پای مادران است... ولی من زیر پای مادرم بهشتی ندیدم.

 

زیر پای مادرم پر بود از آرزوهایی که به خاطر من اونا رو زیر پا گذاشته بود

 

تقدیم به مادران فداکار امروز و دیروز

 

یاد مادربزرگ از دست رفتم هم بخیر الان میدونم مامانم و خاله هام چشمشون دوباره پر اشک میشه

همونطور که چشم من پر اشک میشه به یاد سال پیش که مادربزرگ مهربونم بود و همه براش روز

مادرجشن گرفتند و هدیه

خریدند ولی امسال باید براش چیزی خیرات کنیم تا به روحش برسه تف به این دنیا چه بی رحمانه عزیز

آدم رو میبری ولی باز هم شکرت که مادربزرگ پدریم رو دوباره بهم برگردوندی خدایا خودت همیشه

نگهدارش باش.

 

ولی اینا همش نشونس نشونه ی خالق مهربونم که حکمتش اینه به هیچ چیز این دنیا نباید دل بست

 

چون اینها همه فانی اند و تنها چیزی که باقی و پایدار است ذات مطلق پروردگار است پس اوست که

فقط فقط باید دلبسته اش شد

 

خدا خودش کمکمون کنه که عاشق خودش باشیم و بس ودلبسته ی مادیات نشیم

 

خدایا داغ عزیز به هیچ کس نده هرکی هم داغ عزیز دیده بهش صبر زینبی عطا کن

 

خواهش میکنم برای روح همه ی مادرای از دست رفته و مادربزرگم ی صلوات بفرستیدناراحت

پسندها (1)

نظرات (3)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 0:30
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم روز تو هم مبارک
عمه ِ آتنا
9 اردیبهشت 93 22:50
با تاخیر روزت مبارک مامانیه مهربوووووون دلم براتون تنگ شده بود خیلییی
مرضیه
پاسخ
منم خیلی دلم برات تنگ شدهههههههههههه دیر به دیر سر میزنیا ممنونم از تبریکت عشقممممممممم
مامان امیـــرحسیــــن
16 اردیبهشت 93 22:59
مرضیه
پاسخ