امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
گل عشق من و بابا گل عشق من و بابا ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

امیرحسین گلم

برگ گلم و شیطنتهاش

1391/10/5 15:49
نویسنده : مرضیه
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر نازم بلاخره اومدم با تاخیر کم کم داری بزرگ میشه چند تا کلمه جدید یاد گرفتی

 

چٍٍَیی یعنی چایی

بغ یعنی بغل (بغلم کن)

شین شین یعنی شکستم

نانی خام یعنی نانایی میخام منظورت آهنگه

نوخام(نخام) یعنی نمیخام 

خلاصه هر چی بخای میای میگی مانی , مانی

این کلمه مانی رو به من میگی بابا میگی به مادر بزرگ میگی بلاخره به هرکی دم دستت باشه میگی فرقی نمیکنهنیشخند

راستی یادم رفت حرف ک (ko) بود که به قاشق میگفتی یادته؟الان تبدیل شده به کو کو هههههههه

فدات بشم قلبقلب

 

 

پریشب رفته بودیم خونه عمو برا شام اونجا بودیم وای تو یک دسته گلی به آب دادی که نگوووووووو

گلدون خونه عمو رو شکستی بعد من دعوات کردم الهی بمیرم خودت بغض گرفتت خیلی ناراحت بودی از

تو چشمات میخوندم همش میگفتی شین شین    شین شین (یعنی شکستم) و همش اشاره میکردی

به گلدون خلاصه تا شب که بابات بیاد همینطور ناراحت بودی ساعت 7:30 که بابا فردین اومد نذاشتی از

در بیاد تو یکدفعه خودت گفتی هییییییییی(hiiiiii) شین شین هییییییییییی شین شین (منظورت از هیییی

یعنی وایییییی)همش میگفتی شین شین هر چی زن همو میگفت عیبی نداره تو همش میگفتی شین شین 

 

 

الهی بمیرم برات قربونت برم که بزرگ شدی و همه چیز حالیت میشه فدات شمماچماچبغلبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
1 بهمن 91 22:37
قربون حرف زدنت بره خاله
عشق منی خاله


ممنونم خالهههههه